Nooh, viidennellä luokalla viimeksi. Vittu vieköön että minua vihastuttaa olla geeniperimältäni äidin tyttö. Äiti on 40, painaa yli 85 kiloa ja on jotenkin... hyvän mallinen. Minä en ole. Silti minulla on äitini reidet ja lantio.

Vaan asiat ovat menneet eteenpäin vauhdilla nyt syksyn ja talven edetessä.
Kaikki on niin loogista:


1. Rakastan kerrospukeutumista. Ylimääräiset joka puolella kehoa kuitenkin rajoittavat; näytän yleensä aina isommalta kuin mitä on tarkoitus --> tavoite.

2. Rakastan neuleita. Isoja, paksuja neuleita.. ja jälleen meillä on samat ongelmat kuin yllä. --> tavoite. Paras tilanne on tulevassa, kun voin pukeutua kerroksiin neulein, ollen pienempi kuin ennen mutta muut piruparat eivät sitä tajua.

3. Olen aikuiskoulutuksessa. Se tarkoittaa, että saan kuussa 542 ;- .. vuokrien ja rakastamieni kirppisten und kahviloiden jälkeen ei tulisi mieleenikään jättää tiettyä osuutta tästä surkeasta rahamäärästä RUOKAAN. Mieluummin juon sen vähäkalorisina siidereinä/limukoina/kahveina, tai poltan ne savukkeina. Jos meinaa pyörryttää, kävelen äidille syömään...

4. .. Josta päästäänkin aasinsillan kautta tähän. Luokkatoverini on päättänyt syöttää minua lounaalla  koulussa päivittäin, koska en koskaan ota omia lounaita mukaan, odotan joka päivä juuri tätä hetkeä. Kahta leipää, jossa on välissä juustoa.. koska se on hyvin usein ( ainakin 4krt/vko) päivän ainoa kiinteä ruokani.

Otin tässä eräänä päivänä kokeeksi lounasta mukaani kouluun, ihan vain nähdäkseni että voinko syödä näiden ihmisten nähden kurkkuni ja raejuustoni ( normaalisti se on mahdotonta) ja kun laskin ruuat pöytään ensimmäistä kertaa 4 kk:n aikana, kaikki olivat
niillä ilmein että aivan kuin Juhan af Grönn olisi leijaillut alasti siihen pöydälle taika-aluksellaan..

" Januarylla on ruokaa mukana! " Huusi luokkamme moottoriturpa. Kaikkien kuullen, täydelle huoneelliselle ihmisiä.

Vannoin, etten enää koskaan ota ruokaa mukaani. EN IKINÄ.

5. Poikaystävä. Hän on luontojaan todella laiha, (182cm/56kg) eikä syö juurikaan koskaan. Miksi minäkään siis vaivautuisin? Sehän on likaista ja paha asia jo muutenkin. ja tottakai haluan olla kaunein hänen silmissään... unohtamatta sitä seikkaa, että minä olen 165cm/65kg. Lyhyt ja pönäkkä. Haluan tuon helvetin mittakaava-eron KATOAVAN NYT HETI.

6. Syöminen + julkiset paikat = EI. Ja julkisilla paikoilla tarkoitan oikeastaan kaikkia niitä tilanteita joissa paikalla on joku muu minun lisäkseni. Ei tule kuuloonkaan. Pelkään liikaa. Saan paniikkihäiriökohtauksen. Ahdistun. Niin ja lisäksi olen ylitarkka siitä, että kun julkisesti voin nauttia nesteitä, niin niiden on oltava light. AINA